Fotboll, öl och rock'n'roll

Fotboll : Det var ju självklart två matcher på tv igår så grabbarna grus hade lite smått svårt att bestämma sig för vad som skulle ses, men ett jäkla zappande ¨åh dom var nöjda. Lyon - Real Madrid ( 2-0 ), Manchester United - Celtic ( 3- 2 ). Där ser ni Christian åh Andreas, jag sa att Lyon skulle vinna men ni bara skrattade åt mig.

Öl : Vad är en fotbolls match utab lite öl? ingeting, ingeting alls. jag var väl kanske inte sådär jätte aktiv på den punkten åh inte grabbsen heller, det blidde en varvning med öl åh pepsi Max / coca cola. Grillchipsen får inte glömmas, åh kvällen var gjord.

Rock'n'roll : Det här var väl kanske den sämsta punkten om vi inte räknar andreas lilla utspel åh bara var tvungen att lyssna på Amy Daimond, bara för att soundet i den låten är SÅÅÅBRAAA! haha

fast jag jag erkänna så somnade jag i fotboll, väcktes bara när dom började tjoa åh tjimma här hemma för att Kim kom ut på planen, åh dom där två lyckades faktiskt väcka mig, dom lät juh som en hel fotbollsklack bara dom två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback