ebba klänningen

Japps, jag äger en sådan gråklänning. hittade den på H&M förra veckan, en enda hängde där ensam kvar, i min storlek som tur var. jag blidde kär direkt. men inte fasiken visste jag att det var sådan pådrag om dom klänningarna, jag hade faktiskt inte sett att det var en sådan Ebba bar på sin blogg. jag köpte dne för att jag tyckte den var urgullig. åh jag hade visst tur jag  :) har hittat nåra sånna på Tradera och där får man juh betala runt 500 för att få en, frågan är om det verkligen är värt det?




skit snygg inte sant?

Kommentarer
Postat av: Qaroline

den är jätte snygg, men med tanke på hur "Poppis" den är nu så skulle jag inte vilja ha den.

Postat av: Sanna

neej, det känns lite tråkigt att varenda en har en sådannu. men dom tur är bor jag i en liten stad åh har faktiskt inte sett en enda med en likadann. hallalulja:D

2006-09-26 @ 08:35:43
URL: http://saannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback