Snoddlista!

Snodde en lista, för att jag har så himlarns tråkigt.

DAGENS LÅT: Stackars - Lars Winnerbäck
DAGENS DUSCH: Duschade när jag kom hem från christian.
DAGENS FRISYR: Självlovkigt like always.
DAGENS SMINK: Mascara, foundation, that's it.
DAGENS HÄNDELSE: Sprang ut i morgonrock och plockade äpplen.
DAGENS PLANER: Spelkväll med christiandarl.
DAGENS VILL HA: En reäl shoppingtur med många fynd
DAGENS SAKNAD: christian, fast vi träffats och ska träffas.
DAGENS DROG: Bubbelvatten
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det inte händer ett smack
DAGENS FINASTE: Behöver jag nämna hans namn eller kan ni räkna ut det själva;)?
DAGENS MÅSTE: Somna tidigt, för jag är trött.
DAGENS DRICKA: Bubbelvatten endast.
DAGENS KÖP: Pepparkakor på Ica.
DAGENS MAT: Toast
DAGENS SJUKA: Nån sån har jag inte
DAGENS KÄRLEK: En jävla massa skor.
DAGENS MÅENDE: Lite trött med annars är allt på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback