lista again

har du pojkvän/flickvän? japps pojkvän, en underbar sådan.
är du kär? upp över öronen
hur tidigt stiger du upp? beror på vilken dag det är.
vem/vilka vet mest om dig? Christian, Hanna åh Elin
gillar du att slåss eller? inte min grej.
vad har du på dig just nu? gråa stuprör och en svart tröja med pingvinärmar
vad ska du göra ikväll? förhoppningsvis hem rill christian åh dricka varm choklad framför tvn.
när var du senast riktigt full? hmm, inte den blekaste.
är du seriös? självklart
hur många biologiska syskon har du? 3
isåfall, vad heter de? Jenny, Josefine och Emil
hur många timmar sover du per natt? 6-8 timmar. I need my skönhetssömn
vilken färg har du på håret? svart just för tillfället
och frisyren, hur ser den ut? långt , lockigt och halvlång lugg
vad har du för färg på ögonen? blå.
vad vill du ha för färg på ögonen? bruna kanske bara för att se hur det ser ut på mig.
vem är snyggast i världen? Christian, helt klart<3
ska du duscha idag? ja så fort jag är färdig med listan.
vad är det för veckodag? tisdag.
är du uppväxt i stan eller på landet? Stan, om man du kan kalla Finspång stad.
har du utländska föräldrar? nepps.
gillar du att laga mat? det kan vara ganska kul, speciellt tillsammans med någon, vänner eller pojkvän.
hur många par skor har du? ganska så många, men inte för många det kan man inte ha.
var har du ont? ingenstans.
vem är bäst just nu? christian ofcourse.
använder du hårspray: nej, inte oftast
favoritserie: FCZ kanske ? för room service gills la inte
gillar du seriehjältar? nej , inte det minasta
killar eller tjejer? förstår inte frågan.
salt eller socker? socker.
gillar du ketchup? nej.
är du bra på att måla? ingen talang här inte.
sommar eller vinter? en bra blandning.
vilken tid gick du upp idag? 07.30
vem kramade du senast? min pojkvän
vem pussade du senast? samma som ovan
säger du "kex" eller "chex"? kex.
vad längtar du till? shopping
favoritalkohol? cider eller öl.
vad tycker du om ditt utseende? variera frånm dag till dag.
varför fyller du i detta? det är roligt.
vad heter dina husdjur? Lowe
hur kommer du bo till hösten? här åh hos älskling
har du körkort? nej håller på att ta.
hur gammal vill du vara när/om du får barn? 25 ungefär.
Humör just nu? på topp
Favoritgodis? lakrits och choklad
Är det nåt du absolut inte äter? fisk överhuvdtager.
Sommarplaner? en härlig semester
Saft eller alkohol? saft
Hur många kuddar sover du med? 6
Bästa film? svårt att välja:/
Kommer du ihåg din första kärlek? ja klart jag gör.
Älskar du henne/honom fortfarande? nej absolut inte.
Har du några homosexuella vänner? nej, inte vad jag vet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag? nej aldrig.

fick korta av listan lite för nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: JOSSAN :D

vem/vilka vet mest om dig? Christian, Hanna åh Elin..... MEN JAG DÅ? vem är bäst just nu? christian ofcourse.... FORTFARANDE JAG VÄL?
hur många par skor har du? ganska så många, men inte för många det kan man inte ha... vadå ganska? och vadå för många kan man inte ha. du köper ju bara fler och fler. du kan nog visst ha hur många som helst.

2006-10-04 @ 21:10:54
Postat av: Sanna

okeej då jossan , du vet kanske MYCKET om mig. men fasiken är du inte bäst:P man kan inte ha för många skor>.

Postat av: Anonym

JO JAG ÄR BÄST! så käften! nej jag har märkt de, du kan ju ha hur många som helst. duger de inte med 50 stycken:D ja vet ialla fall va ja ska köpa till dig i julklapp. Ett par tofflor. för de ärju skor och sånna har du inte så många av:D fast se upp såinte Lowe äter dom!

2006-10-07 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback