List beroende



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Under en 20 minuters period, två mästare till lilla Finspång. ( ur FinspångsIdrott under 80 år)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en fönsterbräda med små ljus på

3. Vad var det senaste du såg på tv?

RoomService

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10.00 kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Radion tro det eller ej , jag som inte annars är någon radiomänniksa

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick hem till christian från körskolan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

tittade på skor på Asos

8. Vad har du på dig?
trosor, bh och min sidenmorgonrock

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
minns inte faktiskt^^

10. När skrattade du senast?
Igår kväll när älskling åh jag låg i sängen åh inte kunde sova

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Skivor, tavlor, klocka och U2 plansch

12. Har du sett något konstigt på sistone?
vad skulle det vara?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
fördriver tiden bra

14. Vilken var den senaste film du såg?
Det var nog Alla älskar Alice förra fredagen

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett sommarhus i smögen, åh allt annat jag ville ha

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag vet faktiskt inte vad in känner till åh inte känner till om mi´g

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
mer rättvisa

18. Tycker du om att dansa?
Of course I do

19. George Bush?
jag tycker inget speciellt om honom

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Lucia eller Molly om det blev en flicka och pojke har jag ingen aning om

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
ja, absolut :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
jag har inte den blekaste aning ^^

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Elin Jessica Becca Linda och självklart alla ni andra som känner er manade

Kommentarer
Postat av: ELIN

haha okej jag ska, men inte just nu :P

Postat av: Sanna

bra hun :D

2006-10-05 @ 18:13:09
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback