Höstförkyldning

jaha, då har den slagit till igen. den där förbannade höstförkyldningen. jag trodde nog att jag haft min för detta år, men så fel man kan ha. Det rinner ur näsan konstant, huvudet bankar och jag fryser fast jag ändå känner att svetten rinner i pannan. Så igår provade jag dom nya Läkerol Care.

Läkerol Care – en ny halstablett som lindrar vid förkylning!
Läkerol Care är sockerfria halstabletter som innehåller flera kända och beprövade ingredienser som lindrar vid förkylning och ont i halsen, tex Gummi Arabicum (verkar lindrande p irriterade slemhinnor samt är slemlösande) och Menthol (hjälper till att rensa luftvägarna samt lindrar halsont genom att vara svagt kylande och bedövande).

Dom var faktiskt riktigt goda. enda felet var väl kanske att innuti påsen var varenda lite tablett inslagt i sliverpapper, slöseri om ni frågar mig.

Jag hoppas verkligen dessa hjälper nu, för jag har inte tid att vara sjuk. nämligen mössprovning inför studenten imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback