Musiklista

Hittade en lista hos Tereze. Den gick ut på att man skulle lista en 10 i topp lista med sina favoritlåtar. men jag gör om den lite och listar 10 låtar som jag tycker är riktigt bra(eftersom det varierar så mycket, så har jag ingen direkt favorit i alla lägen). dom listas också utan inbördesordning.

1. Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt. tröttnar nog aldrig på den underbara kärleksföräklaringen
2. Lars Winnerbäck - Du hade tid. Live i CloettaCenter 18/10 2005. En av det bästa upplevelserna, ever.
3. Guns'n'Roses - November Rain. Världens bästa rockballad skulle jag gissa på.
4. The Clash - Train in vain. Helt underbar och medryckande.
5. James Blunt - Goodbye my lover. jepps, jag är besatt av den mannens röst.
6. Peter LeMarc - Enda till september. Den har något som andra låtar inte har. Lyssna och njut.
7. Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg. Minnena flödar och humöret blir på topp.
8. Oasis - Don't look back in anger. Killarna är fantastiska och denna låt likaså.
9. Eva Dahlgren - En ängel i mitt rum. Just nu är det en låt som spelas om och om igen.
10. Ulf Lundell  - Sanna. Det är min låt,och jag älskar den.

Kommentarer
Postat av: DaddyO

Sanna låten, kan vara så att du är döpt efter den.
Fast den är bra och det är du också, eller hur?

2006-11-10 @ 08:31:37
Postat av: Sanna

ja, jag tycker ju den är bra ändå:P

Postat av: Honeydew

Många bra :)

2006-11-10 @ 14:04:12
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: Sanna

jaa, såklart =)

2006-11-10 @ 14:45:30
URL: http://Saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback