Lite kul :)



1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!


Will it be ok? Killers - Jenny you're a star. Jenny är ju min syster, men stjärna vet jag inte.
How are you feeling today? Backyard Babies - Look at you. hmm, det stämmer kanske lite.
How do your friends see you? Elton John - Can you feel the love tonight. Antagligen tycker dom jag är vansinnit förälskad i Christian,
Will you get married? Gyllene Tider - Ljudet av ett annat hjärta. Betyder nog absolut att jag blir gift;)
What is your best friend's theme song? Roxette - It must have been love. Det där förstår jag inte riktigt^^
What is the story of your life? Patrik Isaksson - Faller du, så faller jag. Att jag är trivs med andra människor och gör allt för dom, låter ju bra iaf.
What was high school like? Dawson's Creek - It feels like home. Ja, jag gillar skolan faktiskt :) stämmer bra alltså.
How can you get ahead in life? Vildsvin - vi ses igen. att se saker från den positiva sidan.
What is the best thing about your friends?  James Blunt - Wiseman.
What is tonight going to be like? Lasse Lindh - Svenska hjärta. Ja, det blir nog kärlek ikväll.
What is in store for the remainder of this weekend? Kent - Klåparen. Jag som inte ens lyssnar på Kent.
What song describes you? Alice Cooper - Posion. Hahahah, jag vet inte hur jag ska se på detta:P
To describe your grandparents? Avril Lavigne - Kiss me. Japps, en hel massa kärlek till dom.
How is your life going? Noice - Romans för timmen. Titeln passar utmärkt, men inte resten av texten.
What song will they play at your funeral? Gyllene Tider - Lova att du aldrig glömmer bort mig. Oj, den passar ju perfekt.
 How does the world see you? Danny Sauced - Öppna din dörr. Men jag är väl ganska öppen?
Will you have a happy life? BWO - we can be heroes. Låter väl ganska lyckligt?
What do your friends really think of you? Elton John - your song. Betyder nog att dom tycker om mig, det hoppas vi på iallafall.
Do people secretly lust after you? Wham - Last Christmas. No comments.
How can I make myself happy?  Galenskaparna - jag vill ha en synth farsan. Ja kanske är det en synth som saknas i mitt liv. hahah
What should you do with your life? Johnny Cash - I walk the line. I will walk the line all my life:P
Will you ever have children? Skid Row - I remember you. Denna fattade jag inte heller^^


Nu tycker jag att alla som inte gjort det provar på denna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback