You've made a fool of everyone

Moster åh kusin har vart här på fika. mysigt åh trevligt som alltid. borde egentligen ta en dusch åh fixa mig innan vi ska till adde, men jag orkar verkligen inte. Nu vart jag ock bjuden på schlagerkväll hemma hos cissi, alla brudar skulle vara där åh mysa. men jag har redan lovat att komma på grillparty hos adde, så det är planen för kvällen. Om det bara kunde sluta regna, det hade vart lovley. sooooolsoooolsoooool, snälla det är verkligen behövligt nu. så sverige får torka upp lite. : P Jag är shoppingsugen utav bara fasiken nu alltså ; ) tur att jag snart fyller år, för då rullar pengarna in åh jag kan shoppa jävel sedan :D Såg en skitsöt klänning som jag bara MÅSTE ha! sen har jag juh en blus att hämta som jag beställt från H&M. jag hoppas den sitter lika fint på mig som i katalogen. den är helt underbar!

Kisses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback