You get in the car, take my keys, And then you proceed to drive me crazy.

Godmorgon

Solen skiner iallafall, jag ser det vädligt positivt eftersom går dagen bestod av regn, regn och åter regn. Det regnade när jag cyklade till skolan, keps på och håret såg ut som en risbuske när jag kom till skolan. På rasten var det ett kort regnuppehåll så madds, elin åh  jag traskade till lidl åh handlade den mest bedårande glassen<3 Jag orkade dock inte hela åh skänkt den till matsie :) Fotboll på kvällen efter en dag av onyttigt ätande, åh det hade juh vart bra om det nu inte vart för det att vi TITTADE när andra sprang runt och svettades. 1 - 0 till Torstorp.

Varför bryr jag mig? jag trodde att jag kunde ignorera allt. men icke^^ jag visste inte vad jag skulle göra, vart skitförbannad. tårarna var allt för nära. det är faan pinsamnt. varför hamnar jag alltid i dessa situationer? kan jag inte bara låta bli att bli kär, det slutar alltid så här. jag vill inte. jag orkar inte förstå. jag vill inte veta.

Oh, look what you've done
You've made a fool of everyone
Oh well, it seems likes such fun
Until you lose what you had won


Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback