With or without you?

Onödigt att ens åka till skolan idag. hade bara en lektion, åh vi gjorde nada. fick reda på betygen sen satt vi bara åh lekte lite. hängde gubbe åh lite så. VG fick jag, jag är nöjd faktiskt. hade inte räknat med nått högre heller så:P Peter ställde in provet vi skulle haft i historia, tack gud för det! hade aldrig klarar av ett prov till, det räcker med samhällen. vi tusan! :/ känns som om det är hur mycket som helst nu som ska göras. när ska man hinna ?

Jag tänker på dig, helahela tiden. tjatar om dig så elin åh madde snart kommer slå ihjäl mig om jag nämner ditt namn en gång till. men det är la detta som är kärlek. tänk om du kunde känna det samma...
hur ska jag klara av att inte ha dig där? jag har visserligen klarat mig igenom ännu värre kärlek en denna, men nu när jag kan se dig varje dag känns det hemskt. with or without you?

Kisses and all my love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback