we don't celebrate sundays anymore

har nyss haft gympa, vi spelade bränboll, jag dog nöstan så tråkigt det var. adam sköt en boll rakt i magen på mig så jag tappade luten, det var skitläskigt :S så jag tittade på resten av lektionen. nu jobbar vi med pedagogiskt ledarskap, det är juh vädligt skoj måste jag säga, INTE! jag fattar inte ens vad det är vi ska göra så elin å jag ägnar oss åt våra bloggar medans madds är duktig och jobbar :) dom är sås öta mina flickor när dom sitter vid sina datorer ; ) jag älskar er<3

Har två hela lektioner kvar idag, fytusan. samhäll åh psykologi. jag kommer dö utav tristess. när jag kommer hem idag vill jag baka rabarberpaj, för det är så himleskt gott. kanske kan bjuda mamms åh papps på lite fika :)

JAG SAKNAR DIG, usch jag som bestämt mig för att glömma. strunta i detta. men det är inte lätt.

Hardcore Superstar, min nya kääärlek<3

Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback