We are one, but we are not the same

godmorgon

Igår var det datafridag hemma hos oss, så därför ingen blogg för sanna. men nu är jag back in the game. söndagen tillbringade jag först med elin, cissi åh martina hemma hos cissi, vi spg en film som cissis pappa spelade in i lördags när vi var på fest^^ den var la knasig^ ^men joel kinnaman  var med<3
Sen gick jag åh mötte jessica vid Bhallen, vi vandrade hem hit åh pratade en massa, kollade i skolkatalogen åh pt tacos, mums:D vi hade verkligensuperskoj. om tre dagar ska vi shoppajävel ; ) vi räknaer ner dagarna eller hur gummsan ; D
Sanna måste plugga på samhällsprovet, men hon orkar inte, det kommer gå åt skogen : )
johan i helgen nudå? skulle vara skoj  : ) han flyttar juh snart till Barcelona: / om två veckor. jag kommer dö av saknad. jag hatar att du alltid ka flytta runt johanlilla>.<

60134-48

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback