Vad pojkar vill ha

i morses var mamms och jag och handlade blommor, det fanns hur många fina som helst :) i kpöpte två rosa helt underbara blommor att ha i köksfönstret, 3 blåa ljuslycktor och nån vit blomma : ) sen ville jag ha doves brun utan sol bodylotion, så den inhandlades ock :) jag tror jag lcykades få ett jämt lager, men det tar vist nåra gånger innan det syns : / jag har juh faktiskt inte helt vit från början som tur är ; )
Ska snart till hanna åh så ska vi kolla på fotobll, me hate it ; ( men vad tusan :D kan vara skönt att komma ut lite :) jag måste slita mig från lillafrans<3 min nya idol som är coolare än allt åh alla :) jag avgudar Zlatan låten, både den svenska åh engelska. hela familjen kan den utantill nu åh vi älskar den allahoppa :D Måste kila nu :)
tjingeliing :)

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback