utan kläder i regn

godmorrn

Det är absolut sommar nu, det måste vara det : ) idag ska jag ha kjol på mig, folk får kolla bäst de vill, jag trivs och tycker jag är fin åh det är det viktigaste . Helg igen nu då, för en vecka sedan satt jag på en treass på cypern och njöt av värmen, jag saknar det lite faktiskt, nu såhär i efterhand. Det var så himla skönt att slippa bry sig om allt runtomkring, det kom en dam och städade, det var någon som lagade frukost åh man slapp tvätta. helt underbart  :)
ikväll ska vi grilla, mums mums, sen blir det tv åh kanske hyra en film. jag längtar.
Madds har åkt till ullared åh lämnar mej åh elin i skolan. hoppas vi klarar oss själva nu bara. vi ska föröska att inte sakna henne för mycket, även om hon är oersättlig den lilla tösen.
Måste sminka mig, tjingeling bruds åh boys.

Kissses and loove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback