Take my photo off the wall, If it just won't sing for you

meninglös dag. jag är arg. denna dagen suger! har suttit åh spelat med mats, men nu skulle ha dra. jävla han^^ vi som hade det så himla skoj åh allt.
ser framemot kvällen hemma hos adde, det ska bli skoj :) han verkar tycka det ock faktiskt. hoppas solen tittar fram åtminstone lite. är trött på detta väder. vad fasiken ska man ta på sig  ? Det är för kallt med linne, men hur kul är det med tjocktröja mitt i sommarn? jag få rycket. kjol eller byxor är ock frågan. lutar åt uppvikta jeans åh en svart tröja. men det känns juh så vardagligt. Men vädret bestämmer juh faktiskt, så det är la inget att göra åt :(
jag måste göra nått nu, får sittsår annars!

kisses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback