stop crying your heart out

godmorgon! å grattis syster älskling<3

solen skiner och fåglarna kvittrar. det är härligt. känns som sommarlov varje dag. jag önskar det vore sommar nu faktiskt. visst vi har det jättetrevligt åh mysigt i skolan, men jag vill verkligen ha lov. igår satt vi ute åh solade åh jobbade på lektionen, det var himla mysigt faktiskt. det var jag, olle, elin, erik, madde å victor, visst så mycket jobb blidde det inte gjort, men härligt var det. alla la grunden till den snygga solbränna vi ska få i sommar. jaf har redan en grund, poäng till mig :) fast jag blir dock aldrig så brun : / ska nod köpa spran tan, solbränna som man sprayar på. det verkar praktiskt. då blir jag brun och snygg. Vi hade kalas för jenny igår, eftersom hon ska bort med skolan idag. det var mysigt. vi åt massa kladdkaka åh glass. mormor, moster, kusiner åh den andra jenny var här. det var skoj. dom fick se alla grejjor jag shoppat på cypern ; ) Jag åh jennysarna spelade en heldel kort,  men jag förlorade alltid, det var tråkigt. Johan ringde igår, det var så himlarns trevligt. han berättade dock att han flyttar till spanien om en månad, nu får han faktiskt sluta fara runt sådär, jag blir arg>.< dagen var toppen åh slutade med det bästa av allt, robins röst i fonen, åh jag var lycklig<3

kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback