som som sommaren

godmorgon

jag älskar att vakna på morgonen åh se solen lysa. det känns som sommar trots att det bara är mars månad. men det är skönt, det är väldigt skönt. jag hade en toppen dag igår i solen. tennisspelande på elitnivå, nästan iallafall. man vart lite små svettig men tur som det var hade vi bikini på oss , vattenflaskor och frukt med oss. annars hade vi nog brunnit upp av värmen. en långpromenad med hanna och evve gav mig ännu mer solsken och energi. jag är i stort behov av energi just nu för att orka med allt. kvällen spännderades i martinas soffa tillsammans med malin, elin, cissi och martina. det var riktigt mysigt. vi hade handlat massa godsaker. frukt, jordgubbar, popcorn, glass oh ja jag vet inte allt. cissi och jag utsåg elin till våran slav, det var roligt:D vi såg på stockholm boogie, den var riktigt grym, rekomenderas varmt.  efter den filmen startade vi not another teenagemovie, men jag var så trött så jag såg början, sedan gick jag hem och ringde robbelirobin<3, jag tjatade på han som vanligt om alla möjligt knasiga grejjor. men han är så söt och skrattar bara när jag kommer med de där knasiga förslagen. han är för bra den pojken.
I öronen just nu går oasis runt runt. fick riktig smak på dom eftersom benjamin (trubaduren på hotellet) ständigt spelade dom, jag s aknar han faktiskt. åh han gjorde låtarna mycket bättre än orginalet. jag skulle vilja ha han hemma istället för en stereo, men då måste han lära sig håkanålassse låtar först : )


60134-40

Kisssses and loove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback