nu vet jag vad mina läppar är till för, jag vet att det är fel men det känns så skönt

60134-49
Slapp dag i skolan. svenska sen rast från halv 11 till 2 . elin, madds åh jag hade picknick som vanligt :) köpte massa gottigt, frukt åh chokladbollar åh allt. sen fikade vi ute. det var riktigt härligt. trots att regnet hängde i luften. på tordags ska vi grilla åh bada med klassen, det blir nog trevligt om vädret bara håller i sig : ) åh det blir solsken. på fredag blir det shopping för hela slanten, då kommer pengarna gå åt. =D oxelösund till helgen då. trevligt trevligt :D

Jag tycker om dig, jag rår inte för det. jag bråkar hellre med dig än älskar någon annan, den saken är klar!

Kisses and loves*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback