magsikt men tragiskt.

godmorgon

jag har stora problem med att sova länge på morognen, förstår inte vad det är med mej :/ varför kan alla andra, men inte jag ? jag är trött men kan ändå inte sova, så då går jag upp åh sätter mig här för att föreviga nåra ögonblick från mitt liv. Dagen är väldigt oplanerad, får se om det dyker upp nått kul eller om det bara blir att sitta hela dagen. jag vill göra nått men vet inte om jag orkar. kanske blir det lite mys med någon av brudsen, eller så får jag väl hyra mig en film. jag hoppas nästan att vädret ska försämras just idag bara så att jag slipper ha dåligt samvete för att jag sitter inne och ugglar framför tv:n. men jag tycker jag är värd en sån dag ; )

Vi grillade igår, det var verkligen mums :) men jag brände mig i munnen, det gör så jävla fakking ont. Sen såg mamms åh papps, jag å lowen påå tv. en massa skoj var det, Markoolio är så himla tuff(: Robin ringde, åh det var skoj. sen gick jag ut en sväng, det var jävla härligt måste jag säga. me realy like it ;D jag mådde så bra utav den kalla sommarnatten :  )

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan jag säger Zlatan ;)

Kisses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback