magiskt men tragiskt

Godmorgon

Att vakna till håkans härliga röst, finns det något bättre? Neeejfaan, det gör det inte. jag kan lyssna på den karln hur fakking länge som helst. tårar rinner när han pratar. man vill alltid leva med den mannen nära hjärtat!
Idag ska jag på 18 års fest hos malin som blitt stor flicka : ) så kul ska dte bli. måste bara fixa håret åh allt. lär la ta nåra år ; ) så fina så kommer vi att vara :) vi ska typ vara utklädda till snobbar. woohoo  :) jäkla jag är så himla glad idag, jag vet inte varför. kanske finns det någon anleding, kanske gör det inte det. men det spelar ingen roll. glädjen är viktigaste. nu måste jag dansa vidare till hååååkans toner : )

60134-44

kisses and loove**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback