Let go now, let go of your tears some more

Uppe tidigt trots att skolan inte börjar förens om 5 timmar (om jag nu räknat rätt) sitter och lyssnar på hög musik, eftersom ingen är hemma så får man det. har tänkt att äta lite kladdkaka ock, finns juh kvar sen jennys kalas igår. det blir en perfekt frukost för mig. jag är så fruktansvärt sugen på nått sött, kanske skulle jag äta lite chips ock, det vore verkligen inte fel. Jag hoppas mamms kommer hem snart ;P då kan vi fika tillsammans, det är mycket mysigare än att göra det själv lixsom. Tur att mats har vaknat nu så man har nån att prata med>.< alla andra gullisar är juh i skolan eller på jobbet:P ska nog ringa till syster oh sjunga ja må hon leva högt :D

Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback