Leende guldbrunaögon har jag förälskat mig i

Godmorgon darlings

Tisdagmorgon åh jag sitter här som always. har problem med vad jag ska ha på mig, vädret är opålitligt.när som helst kan det börja regna (antagligen så fort jag går ut). så kjol känns inte riktigt rätt, men samtidigt är det juh maj snart juni, då ska man kunna ha kjol. det är faktiskt lag på det(nästan iallafall) det blir la jeans åh en tröja  :/ som vanligt, jag känner mig så himlarns tråkig. Hjälpte kusin Linus med hans data igår, karln är 22 år åh klarar de inte själv, herregud! det är juh super enkla saker ;) hiih. han är knasig. ska nog fortsätta med det idag , finns juh en hel del kvar om man säger så^^
Marknad imorgon, känner inte för att gå dit, men vi får se. jag är juh pank tyvärr : ( men gå ner åh umgås kostar juh inget:P
igår fick vi fika av våran lärare lena, det var riktigt mysigt. men det är nog för att vi är en sån mysigklass, om man räknar bort vissa. fick MVG - på min lägerplanering, blidde lite sur för jag hade nog faktiskt velat ha MVG : / jag hoppas på iaf ett VG i slutbetyget från lena : )
Skolan är juh faktiskt snart slut, det är inte klokt. jag tyckte nyss det var jullov. snart  är jag 18 åh vuxen. huu. det skrämmer mig nått så förskräckligt. vill inte tänka på det.
neej nu måste jag fixa ordning mig.
tjingeliiing babes: D

kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback