Kapten Hellströms salsa

har nyss sett världens underbarste man på tv, HÅKAN the one and only HELLSTRÖM. mannen som är mer än alla andra, vad ni än säger. det är så at tårarna kommer, hans röst smeker mina öron och man vill inget hellre än att krama honom. han är det vackraste det är absolut säkert. nu måste jag lyssna på håkis<3 man kan inte ha en favorit av alla hans låtar, man älskar dom alla.
HÅKAN JAG ÄLSKAR DIG, DU HAR ETT HJÄRTA STÖRRE ÄN HELA GÖTEBORG.

Håkan låtar today:
Nu kan du få mig så lätt
jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
brännö serenad
de fulaste flickan i världen


60134-45
Den som inte älskade håkan ikväll, har aldrig någonsin älskat.

Kissses and love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback