Kan det vara kärlek?

Sitter åh laddar hem massa Magnus Uggla, den karln är nämligen ett snäpp bättre än resten. det vill jag lova. Har snart alla skivorna på datorn, gött de : ) sen kan  jag lyssna ihjäl mig. Har nyss ätit lite glass med chokladsås som jag gjort själv, onyttigt värre måste jag säga. men vad tusiken ska man göra? jag är hungrig, åh mamms verkar aldrig komma hem :( så då får man ta vad som finns. hiih.
Undrar om jag inte skulle ta åh göra lite nytta, städa t.ex. känns så jäkla onödigt att sitta här i flera timmar åh inte göra nått. kan lika gärna ta tag i allt nu. men jag orkar inte, benen bär mig inte. usch. huvudet gör ont, revbenen gör ont åh jag klagar värre än nånsin. nu får det vara slut på detta sanna^^

Kisses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback