Invincible

Har haft det redigt slappt i skolan idag, först historia där vi lyssnade på peter som pratade massor, det var helt okej : ) Sen gick elin åh jag på jakt efter glass åh vi hittade en superduper god glass. vi satte oss i gräset vid bygg tillsammans med malin och smaskade i oss den. man vart mätt. Sen var det dax för samhäll, nyhetskryss oh jag fattade ingeting utav det>.< fick 3 rätt av 12 . pinsamnt värre. skönt och sluta så här tidigt, men jag är lite små hungrig så jag måste nog ta mig något att äta nu. annars hungrar jag nog ihjäl. inte bra det inte:  /
känns bra att skolan snart är slut, men jag kommer sakna alla under sommaren.
nu måste jag fortsätta med min städning, det kommer bli så rent och snyggt.

kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback