I'm lonley when the musics over

godmorgon *

Igår när jag kom hem bakade jag en kladdkaka. jenny kom hem och vi fick för oss att vi skulle städa köket. det tog ett tag för vi gjorde rent varenda vrå. men fint det blidde det. Sen bjöd vi mamma på fika i det ny städade köket. sugna på att hyra film så vi övertalade mamms om att få lite pengar. sprang över och hyrde Elisabethtown med orlando bloom åh kirsten dunst. den var riktit gullig, det skadade juh inte att orlando såg ut som en snygging. efter filmen pratade jag med johis, han hade två änder på besök på sin balkong, jag tyckte att han skulle bjuda in dom, men han vägrade. dumma karlar^^ Pappa hade lagat hamburgare som jag åt samtidigt som jag var förbannad över att kvällen skulle tillbringas framför tvn med en hockeymatch. jag gick och la mej vid halv nio istället, för pappa ville inte ha kvar mig vid tvn för jag sjöng så. elin ringde efter jag lagt mig och vi pratade en stund. jag är så glad när du är lycklig gumms<3 sen ringde robin, men jag missade det : ( illa :/ så då fick jag ringa upp. han berättade för mig om en tant som gått på hans bakgård, med en pinne i handen. han hade blitt rädd. men jag ska rädda dig sötan<3

Idag ska jag leka med jessica , det ska bli skoj : )

när den rätta dyker upp säger hjärtat till, åh då får huvudet säga vad det vill.

Kissses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback