I remember you

Godmorgon

Oow, det var en helt otrolig kväll, så jäkla underbar  :) vi kan juh börja med eftermiddagen. jenny kom hem vid 5 åh då hade jag, jenny, ida å malin lite kalas. jag fick egentligen inte vara med men jag våldgästade dom>.< Vi kollade på cypernbilderna, bigborther åh sen dansade vi till cocco : ) vi åt mat och chokladbollar. mumma. Sen såg jag på tv med mamms åh papps, nått tråk program. sen ringde robin :D woohoo. det var så himla myspys som alltid : ) woohoo. jag var lite knasig men han är van :P Hanna ringde påh vi pratade en massa, hon är så himla skoj :P haha :D nu mer tänker hon inte prata med mej, åh varför är hemligt :P Sen tog det nåra timmar innan jag kunde somna. fanns flera olika anledningar, jag var så himla glad åh uppe i varav efter alla samtal ; ) åh sen kunde jag inte somna för att det var så fruktansvärt varmt :/  jag fick gå upp mitt inatten åh öppna fönstret  :P

Har sovmorgon idag, det är skönt. men jag har problem med klädseln, kjol eller uppvikta byxor det är frågan. det är så himla varmt så man kan ha på sig nästan ingentinmg utan att frysa, det är härligt :) fast man måste äta massa glass hela tiden. det är bra.

kisssses and looove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback