Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar

Har bara vart hemma hela eftermiddagen, fikade lite å så. orkar verkligen inte göra nått. har fruktansvärt ont i mina revben:/ det är illa. men adam har juh bett om ursäkt nåra gånger så det är helt lungt från min sida. Pratade med ebbs i fonen, var verkligen på tiden : ) min lilla älsk har juh vart sjuk, men nu är hon frisk å kry  :) ska se bigbrother sen (fjortis på mig) jag tycker faktiskt att det är underhållande tv, sen får ni säga vad ni vill.

hur ska man orka kämpa när det enda man tänker på är dig 24 timmar om dygnet ? när den enda gången jag känner mig fin är tillsammans med dig, den enda gången jag verkligen är lycklig är om du sitter brevid. jag tror att jag älskar dig...

Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback