hör du sången dom spelar på radion? varje ord verkar handla om dig.

godmorgon darlings

Inget trevligt väder att vakna till, åh det första man ska stå ut med är gympa :/ fyfaan! jag kommer dö en plågsam död. Men dagen kommer nog ändå bli rätt lugn tror jag (:  tackgud för det. jag är så himla trött så jag ve tinte vad. jag somnade la runt 10 igår, jag vakande vid halv 6 åh var skitpigg men tvingade mig kvar i sängen och somnade om. jag drömde skit läskigt inatt, huu! men det är inget jag tänker berätta här.

Jag hatar att jag älskar dig, åh jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
det stämmer nått så fruktansvärt bra, för jag vill verkligen inte tycka om dig, absolut inte nått. Och jag tycker om dig så himla mycket att jag blir skitarg på mig själv för att jag älskar dig. håkan har då dom rätta orden i dom rätta lägena. Om någon bara kunde förstå, Elin fattar det gör hon. Hon vet hur jag tänker, hon vet varför jag gör som jag gör. Redan nu har jag hunnit ångra mitt val tiotusentalsgånger. men jag måste stå emot, måste kämpa. jag klarar detta.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback