Her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say

60134-37

Utsikten från vårt hotellrum. poolen och havet var varmt, men jag var väl kanske inte nån stor konsument av vattnet där nere>.< hotellet var toppen, och balkongen vi hade vart skit stor och fin :)

60134-38
Systrar<3 här står vi på balkongen och tror vi är coola. men vi är inte ett dugg lika vi>.< hiih. har faktiskt haft det trevligt med min familj denna veckan.

60134-39
jag har shoppat en massor. och här är ett av fynden. 4 par skor lyckades jag få hem, en väska, solbrillor, keps, plånbok, shorts och badmadrass. jag tror det var allt ;)

60134-40
Gitarrkungen som underhöll oss varje kväll. kärlek åt honom. helt totalt jävla toppen. söt, rolig och grymm på gitarr ; )

jag har överlevt som  ni ser, men saknat er utav bara tusan älskosar<3



Kissssses and loove*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback