Hard Rock Hallelujah

godmorgon

Orkade såklart inte se schlagerskiten igår, men Lordi gick vidare åh tacka gudarna för det<3 Jag är bara så orriterad på carolas attityd, hur kan hon ha vart så säker på att hon skulle gå vidare ? jag fattar inte det. låten är ju ingen hit direkt, åh hon är inte det minsta snygg. ååh suck*
Historia direkt nu på morgonen, undra hur det kommer gå ? sitta och lyssna på peters tjatter i två timmar, neej inte direkt vad jag känner för nu. huvudet värker :/ jag fattar inte, varje morgon när jag vaknar så känns det som om huvudet ska sprängas. åh neej, jag sover inte dåligt eller för lite. det måste vara nått annat fel. uscha^^
Nu är det helg IGEN. var juh nyss helg för sjutton. men det gör mig igenting, för snart är det sommarlov :) häääärligt värre.

för ett ögonblick så var jag din och du var min, men nu är det inte så längre. det har jag satt stopp för. varför? jag vet faktiskt exakt varför jag tatt detta beslut. men jag ångrar mig flera gånger varje dag, men detta är det rätta. det måste vara det.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback