Girls just wanna have fun

Godmorgon  ; )

snodde rubriken från jessica, jag hoppas det är okej : ) hiih. igår så köpte jessica åh jag glass efter skolan, mycket gott var det för vi var hungriga som tusan. sen gick vi en promenad ner till slottet och satte oss i gräset, solen sken och det var underbart. men ganska nsart började moln fylla himlen åh det blide kallt, så vi flyttade runt lite tills vi hittade en varm plats vid auroratemplet. där satt vi och pratade åh hade det mysigt. en lite nyckelpiga hittade vi som ville bo på jessicas arm, så himla söt :) jag fotade den men min kamera är juh helt störd så jag lyckas inte lägga in bilderna:S usch^^ Sen gick vi till godislagret för att köpa godis medans vi väntade på jessicas mamma som skulle köra hem oss. : ) mycket trevlig eftermiddag.

Jag är förbannad för att min brun utan sol är piss, benen är hur snygga som helst men armarna började flaga så då tänkte jag skrubba bort resten av färgen, åh gick det ? neej, självklart inte. jag skrubbade så jag fick sår på armarna, så nu är dom brunfläckiga med sår, kan det bli snyggare? långärmadtröja resten av veckan tack!

kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback