för ett ögonblick så var jag din och du var min

haft en skön dag i skolan. Jag, elin och madds spelade lite fotboll på gympan, sen sprang vi ett varv och vi var så duktigta tyckte vi så vi hoppade in i duschen. På ingrids lektion höll vi på med gruppprosecer , det gick ut på att hon bad oss ställa oss i ett led efter t.ex vem som hade störst fötter och liknande. det var rätt skoj faktiskt :) vi kunde samarbeta så bra tyckte hon (: Samhällen var tråkig. På psykologin satt jag, madds, victor, elin åh olle ute i solen och jobbade. madde vart så himla törstiga så vi beslöt oss för att ta en picknic efter skolan. vi köpte festisar åh massa kex, under tiden vi var i affären började självklart regna :/ illa. men vi satte oss under ett träd i slottsparken och njöt av lukten av sommarregn. det var härligt. madde fick tyvärr lämna oss för hon skulle till pontus men elin ocjh jag satt kvar i nån timma och pratade.  :)
nu har jag skrivit klart ingridsarbetet, hallelulja till mig. Johan ringer väl snart, det ska bli skoj :)


Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback