fast jag inte sett dig på så länge tänker jag på dig ibland

jag fattar inte, vad är det som är så speciellt med dig? hur kan du med ett enda ord förgylla min dag. det är inte kärlek mellan oss, den har gått över för länge sedan. det är nått annat, jag vet inte vad. men jag blir så lycklig, vi kan prata igen. du lyssnar, du frågar åh är intresserad. jag kommer alltid att finnas för dig, åh jag tror att du ock allid finns där när jag behöver även om du har svårare att visa det än jag. jag ska ta hand om dig, ingen ska nånsin få göra dig illa, inte så länge du är med mig. det kan jag lova. du är den mest underbara jag någonsin träffat, den tid vi hade tillsammans är oförglömlig, det vet både du och jag. ingen kan förstöra minnena, dom finns föralltid. längst inne i hjärtat hos mig där finns du, du lyser starkare än alla andra. ibland tar jag fram dig åh tittar på dig, pratar med mig. jag vet inte om du hur.men jag tror ändå att du känner att jag finns där. du log åh hela mitt hjärta brann. snäll gå aldrig ifrån mig igen.


kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback