det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid

Nu har jag bestämt mig, jag kan inte lova att det funkar, men jag lovar att lägga ner hela min själ för att stå emot. jag kan klara det. jag vet att jag kan. åh nu måste jag använda min envishet. Hanna säger att hon är stolt över mitt beslut åh jag tänker inte göra henne besviken.
Jag har gjort ett val nu. Ingen kan få mig att det. jag skulle vilja skriva mycket mer, förklara. men det har ni inte med att göra, detta är mina känslor, mina tankar. därför tänker jag inte någon främmande människa få ta del av dom. det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid, ibland är det så.
Allt detta  som vi delade har sitt slut idag. jag tror att detta blir bäst i längden, det hade aldrig fungerat normalt. känslorna försvinner inte, men jag ska låta hjärna ta över nu, jag har förljt mitt hjärta allt för länge, ibland behöver man nog tänka ock. jag älskar dig, åh det kommer jag inte ifrån.<3


Kissses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback