Cause I don't wanna be the one that send you away

Snart dax att ta en promenix till skolan. det tar la 20 minuter eller nått. men lika bra att ha tid på sig tycker jag :) Svenska först då, jag linus åh jossan ska hålla i en lektion tillsammans vi får la se hur det kommer gå . haha. Samhäll direkt efter, urk! jag måste juh göra ett prov där för att jag ska höja mitt betyg litegranna. det kommer gå käpp rätt åt skogen, hallelulja. Rast i 48 timmar innan psykologin börjar, den blir bara värre åh värre. förhoppningsvis får vi tillbaka proven idag, åh då vet jag om jag får Vg i betyget eller inte . men hon gillar mig sp förhoppningsvis så ger hon mig ett VG ; ) då skulle jag bli glad.

Jag är så trött på alla människor som ska lägga sig i mitt liv, vist jag gör fel. men vad tusan, förösk själva. det går inte att stå emot kärleken, man blir faktiskt tokig av kärlek. ni som alltid gör så himla rätt då kan ni sjävla försöka så får vi se hur ni känner efteråt. klanka inte ner på mig, tack!

Håller tummarna för robin som gör nationelltprov nu, åh du kommer inte dö gubben<3

60134-41


Kisses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback