Babty, join me in death

godmorgon

Sovmorgon enda till klockan 20 i 12 (: det är loooovley. då har vi skapande verksamhet, jag tror att det kommer bli skoj som alltid . detta är nog sista skapande nånsin, det känns väldigt tråkigt måste jag säga: / det gäller att njuta ordentligt denna gången då. sen har vi rast i typ 1 timme, då ska elin åh jag uträtta nåra ärenden medans madds pluggar åh står i. Sen har vi svenska, åh efter det är det hemdax. skön dag, trots att vi slutar vid 4 :P På fredag är det shoppingdax med jessica, det kommer bli mega kul :D bi ska shoppa tills vi stupar. Åh så är det långhelg igen, då blir det johan åh sen myskväll med brudsen.
åååw har försten fått världens gudomligaste linne nu, så jäkla fint sådet inte finns. Vitt med lite brodyrer åh volanger, sen är det knyte på ryggen, så det ser ut lite som en korsett därbak.

nu vet jag vad mina läppar är till för, jag vet att det är fel men det känns så skönt

Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback