Winter just wasn't my season

Har vart ute i detta plask väder, solen lös men det blåste som in i helvete. usch! blö om fötter ock, men jag gjorde det för Hannas skull, vi sålde jord åt hennes fotbollslag, dötrist. det var nåra stackars satar som köpte, haha. stackare säger jag bara. överallt var det pensionärer som bodde, och hälften var inte hemma. vad gör alla en söndag? Se åt vi på Grillen, det var äckligt. jag hatar sån mat. Inte det minsta gott och nu mår jag illa:/ isch! Jonas är här och är social med pappa i köket, jag ska nog gå ner och underhålla dom  lite, det ser verkligen ut som om dom vill det:P haha. Jonas är snäll. Han känns som en bror på nått sett. jag tycker om han. Jag kom iaf ut idag, och det var  målet för dagen. Längtar lite till skolan imorgon, det ska bli skönt och träffa alla. jag saknar dom faktiskt under helgerna, eller vissa iaf. hiih.
I sommar ska Micka och jag ragga pojkar, alla kommer vilja ha oss. det ska bli skoj. Men vi ska ha flera stycken samtidigt, för vi vill och kan det.

But there's a danger in loving somebody too much
And its sad when you know it's your heart you can't trust
There's a reason why people don't stay where they are
Baby sometimes love just ain't enough



kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback