Wind of change

Morn Morn*

Wind of change - Scorpions. en totalt fantastisk låt, att jag aldrig lagt märke till den förut? Den är verkligen en sommar2004 låt. Lyssnar jag på alla skivor från den tiden så låter dom ungefär som denna låten. Fyllda av vackra ord, fyllda av all kärlek. Jag önskar vi hade fått uppleva den här låten tillsammans, du&jag. Men det blidde inte så, det  kommer aldrig att bli. Jag måste börja acceptera verkliheten nu. kan någon hjälpa mig?

Sovmorgon idag, det är underbart! man kan sitta i pyjamasen och päsa i flera timmar, samtidigt som datron spelar massa bra musik. Duscha hinner jag ock göra. Väldigt ovanligt att jag hinner det om morgonen faktiskt. Frukost måste ätas ock, men fyfasiken! man är inte hungrig så här tidigt, inte ja iallafall! Jag måste verkligen lära mig att  hålla i mina pengar bättre, jag ligger redan back. och imorrn är det stan som gäller med mina bruds* Det kommer bli en massa kul och en massa shopping, ett par byxor som snart är mina, då kanske jag äntligen kan sluta drömma om dom på nätterna. Snart ska vi till Cypern ock, pappa säger att det är skitbilliga skor där :D fasiken vad jag ska handla. iiiih :) ha med mig en tom resväska ner dit så att jag får plats med alla vackra skor jag tänker inhandla. ett par till med kilklack är väldigt behövligt i min skogarderob, äger endast ett par sånna :/ illa. Jag kommer ha panik för vad man ska ha med sig ner dit. usch, nu tänker vi inte mer på detta. först är det GBG som gäller, och hanna ska med:D fyfan vad skoj :D vi ska kolla in alla läckra brottarboys ( eller jag ska iallafall), springa runt på Liseberg under aprilhimlen(håkan jag tänker på dig då) och sen shoppashoppashoppa:D det lär bli så jävla underbart. Bo på hotell ock, det är verkligen inte fel. Man kan säkerligen åka hiss där ock, vilket vi med glädke brukar ägna oss åt när vi besöker staden GÖTEBORG! Jag längtar så jag spricker.

SannieLöshår



Kissssssses and loooves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback