Varje gång jag ser dej känns det som allting stannar till.

Godmorgon, är du riktigt vaken än?

Jepps, det är jag absolut.  fick mitt älsakde löshår igår, hade i det på prov och fasiken! jag är förälskad, visst syns det att det är fejk, men vad faan :D Fejk, Fejk, Fejk är historien om mitt liv ;) hiih. Jag avgudar håret, man känner sig som en prinsessa. stora fina lockar som blandar sig med mitt risiga hår, låter inte särskilt snyggt va? men gud, I promise^^ it's beauty. Måste bara lyckas tar nåra bilder och sen ska ni få se på mitt läckra hår.
Farmor är här, hallelulja. Detta har jag vänta på länge, så det var underbart när hon äntligen kom.

Du borde ha en varningsskylt. där man varnar för tårar, krossade hjärtan och idioti. Visst även om jag såg mig skulle jag inte bry mig, jag skulle ge dig en chans. men förhoppningsvis finns det nån som inte faller för charmen, nån som slipper plocka ihop sitt hjärta för att du stampat sönder det. snälla, undvik.
Låt mig vara den enda som var ung&dum.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback