The future's in the air, Blowing with the winds of change

Har hunnit duscha iallafall nu på morognen, och det gjorde jag till tonerna av dagens favorit låt :) Wind of change ( med scorpions) , den måste ni tanka hem om ni inte äger den. ett måste. Jag ska nog skicka den till Jessica sen, hon lär älska den, eftersom vi har ganska lika smak när det gäller sånt här (: , när det gäller allting föresten. Mamms kommer snart hem, jag borde kanske äta frukost innan dess, men orkar jag? neej, det verkar inte så.
Hitta nåra kläder att ta på sig idag ock, kanske blir det det bruna stora linnet , ett par jeans och mina boots. har inte riktigt bestämt mig ännu, annars blir det ett vitt linne som är står ut nertill, svarta stuprör och converes, eller vår skor idag kanske :) solen lyser juh faktiskt. Så man vaknar och inte kan sova :/ men det är det tametusan värt, bara våren kommer nu. Denna vinter har vart allt för lång. som ni märker har jag en tendens att varje dag skriva en miljon blogginlägg om väder :/ jag borde uppsöka psykolog eller nått.
Helgen närmar sig, vad händer? Fredag pratade hanna och jag om filmkväll, får la se hur det blir. men det vore så mys, för hon har vart borta från mej i över en vecka, jag dog.  men det är juh skolfest på Nice, så alla lär hänga där. men isch! orkar inte slösa ut pengar på det. Lördag blir det att jobba på kvällen, pengarna behövs. Så då är ni alla välkomna att köpa hamburgare hos mig. det skulle uppskattas med lite sällskap. Söndagen blir det la att gå runt i pyjamas hela dagen och vila upp sig inför kommande skoldag.

Har ändrat lite färg här på min blogg, rosa såklart ! vem är förvånad ? jag tycker det blidde riktigt snyggt faktiskt. hiih : )

Mamma kom hem nu!

Kisses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback