Still loving you

Godmorgon bejbs *

Mamma och jag sitter och lyssnar på massa musik, likaväl gammal som ny. man vill bara sjunga och skrika, ooh jag är så glad. Varför? det vet jag faktiskt inte . men det är väl egentligen inget att grubbla över? huvudsaken är väl att humöret är på topp. det blir juh shoppning för hela slanten (så sant som det var sagt, alla pengar kommer gå åt), idag och det känns underbart :D Vid 10 åker vid in till stan, framme vid 11 och sen är det bara att springa runt i alla affärer. Men eftersom alla vi tre girls* ska köpa jeans så blir det la mycket sånna affärer, Carlings och Cheap Monday affärer är två stora måsten. för där finns mina älskade byxor som jag nu drömt om i en fukking vecka, snart är dom hos mig. då ska jag aldrig aldrig låta dom gå. hiih. Lunch på stan ock, myspys. frågan är vart vi ska äta? Kupolen vore jäklit gott ,emn dyrt och elin röstar för Kebab tror jag det var. så det blir la MC donalds, kebab eller Thai mat. vi får se vart vindarna bär oss. kanske får jag krama både patrik och erik ock, det vore lovlie eftersom jag inte träffat mina små älsklingar på ett bra tag. :P

Uppdatering om nån timme när jag sminkat färdigt mig.


Kissses, loves and klöös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback