Sing for me

Morn morn!

Idag ska vi ha relationsdag i skolan, det ska bli ganska så skoj. Vi börjar morgonen med att gå på bio, varannan vecka ska ses. Tur är det för då sparar Elin och jag en massa pengar. woooh. Vi blir bjudna på fika i skolan och sen är det massa annat tjaffs som ska göras. Baka tårta står på planeringen, vi kommer göra den finaste. eller hur girls* ? ;) hiih. Relationsdag även imorgon, dans hela dagen.skojskoj. Jag skulle verkligen behöva en egen relationsdag där jag fick tid att tänka på mina "relationer", för mina känslor har jag nämligen ingen koll på, dom far upp och ner, hit och dit. Hjälp mig!

Det är kallt ute, så kjolen som var på imorses åkte nyss av :/ faan! jävla väder.

Baby, sometimes love just ain't enough

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback