Om man är positiv som fan så går allting bra

Jag känner för att citera den stora mannen, myten och legenden Magnus Uggla. Hans texter är underbara. jag är nog lite förälskad i den karln trots hans lite höga ålder^^

allting som jag vill kan jag göra, a, a, a, a, allt,
när flytet är i luften,
då är lyckan varje dag,
om man är positiv som fan så går allting bra.

Han har tamefaan rätt, det stämmer precis. Låten Vittring från 1978 är ett klassiskt mästerverk som tåls att lyssnas på om och om igen.

Lördagen, en seg dag! usch, jag känner mej så osocial, så jäkla tråkig. men vad faisken finns det egentligen att göra här? inte ett jäkla skit, så då sitter man här och ugglar(ni fattar ordvitsen va) ;) hahah fytusan vad jag är rolig: D Men det är la antagligen bara jag själv som tycker; ) men då får jag väl sitta här och skratta för mig själv då.

Kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback