Min älskling har ett hjärta av snö

Morn morn darlings*

Trött som tusan, jobbade själv för första gången igår. jag tyckte att allt var under kontroll, först kom mamma och jenny allt var lungt, sen elin & madde och fortfarande klarade jag av allt. Moster och två kusiner blidde mina tre nästa kunder och jag klarade av det. men sen, isch! nått gick snett, jag vet inte vad! Kunderna märkte nog inget förhoppningsvis. ^^ Städningen sen, fyfaan! kan man göra så mycket fel som jag lyckades med? det var tamefaaan det värsta jag gjort. men på lördag då ska det gå bättre :D

Skoldagen var bra igår, slapp som alla andra måndagar men det gör mig ingeting. och idag är hanna äntligen tillbaka i skolan HALLELULJA. vi ska jobba som tusan idag micka, hanna och jag : ) oh elin oh madde, mina sötnosar :) jag älskar er!!!
Måste tidigare till skolan för jag ska till syon och fixa lite saker. hoppas det går bra!
måste komma ihåg filmen till jessica idag ock :D du kommer älska den stumpan  ;)

Kisssssses and looves*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tror säkert att jag kommer älska filmen :D Kanske ser den idag om jag hinner. ;P

2006-03-28 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback