jag hugger i sten

Jag är frälst i LasseW igen. han äger mitt hjärta tillsammans med håkan. har lyssnat hela eftermiddagen och brännt ett antal skivor med denna man. Han är underbar. Hörde låtar från lasses 30 årskonsert, och tårarna kom igen. man fick känslan av all kärlek som CloettaCenter var fyllt av den kvällen, den 19 oktober 2005. den var magisk, den går inte att ersätta. håkan var där. jag älskades och älskade igen. Jenny och jag ska fram sen och köpa våfflor av elin och madde, det ska bli myspys. sen kommer juh mina kläder från HM idag ock, jag längtar skitmycket. hoppas allt passar som det ska så inget behövs skickas tillbaka. iiiih.  Speciellt jackan som jag längtat så mycket efter, den måste passa.

jag är lite lungnare nu, dagen har kännts hemsk. panik och ångest omvartannat. men jessica och jag har pratat och vi vet sanningen, nu skiter vi i er andra idioter.

Kissses and lovess*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback