I need you more then everything darling

Godmorgon darlings*

Fredag igen, är det alltid fredag? Jag börjar nästa tro de faktiskt. hiih. men det är la underbart det iallfalla, värre om det alltid vart måndag, fytusan^^. Framor åker hem idag, pisstråkigt :( hon har bara vart i tvådagar, men jag förstår att hon längtar hem till kenneth åh allt. Hoppas hon kommer igen snart (: Historia prov idag ock, fyfan! jag har verkligen inte pluggat ett skit, fick att skit bra papper av mats(tack<3) Det har jag läst igenom,men inte ett dugg mer. IG för mej, men det  får jag ta. Lenas uppgifter inom Fritidskunskap lyckades jag göra klart, Hallelulja. Så dom får vi gå igenom idag på rasten jag och görlsen. Har juh ett väldigt stort hål mitt på dagen. Blir la fredagsfika och plugg.

Melodifestivalfinal imorgon, jag bojkottar skiten! tänker inte se på när svenskafolket dummar sig och röstar fram Carola^^ Har lovat Jessica att sms om nummret till The Poodles och BWO, så det ska jag kolla in. och sen rösta som tusan på dom. ;  )

Have a nice day.

Jag är värd så mycket bättre, som Jesper sa: du med det ansiktet och den kroppen kan få vem du vill. (Thanks babe<3, i mina ögon är du fantastisk)

Kisssses and all my loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback