I natt, i natt är det du, är det jag.

fyfaaan! denna dagen har vart så jävla skoj så det finns inte. började jävligt tråkigt med en förelseäning om sex, som om man inte visste allt detta redan? Nästa på schemat var dans, oh så jävla kul det var! Foxtrot och bugg fick vi lära oss, det var hälften av alla tvåor som dansade. fanns en massa boys allt välja mellan,  :) * I en och en halv timme tragglade vi runt i gympasalen och tillslut satt stegen utmärkt, och man kännde sig riktigt proffsig i alla svängar hit och dit. Roligast hade jag och fejky ( som alltid) vi dansade, jag vet inte hur många gånger. men han var en riktig kung på detta vill jag lova :D Kärlekslunchen var trevligt, vi fick glass strut till efterrätt. sen var dte upp på dansgolvet igen, och denna gången var vi alla tvåor på hela skolan, och ännu mer sötapojks^^ fast den sötaste var inte där^^ : / Jag och Fejky dansade nästan hela tiden, vi farde och flängde som ena riktiga idioter men det var så jävla kul så det finns inte. Bugg och foxtrot alltihop gick som en dans( fattar ni det roliga?haha) Sen blidde det Linedans, det var väl mindre kul om man säger så, men det dög. Sista lektionen blidde tårtoch dekorastionstävling, våran grupp kom tvåa. jag fattar inte , vi borde ha vunnit med våra rosa läckra tårta, som efter en dag smakade piss. men snygg det var den :D jag har haft den roligaste dagen på länge, minnena från Cinderella kom tillbaka, Jonte kom och dansa förfaan :D Jag saknar dig ska du veta. men snart då är det vi igen, i GBG :D


Kissses and loves**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback