I didn't mean to fall in love, but I did.

Godmorgon :)

Gårdagen blidde lite för jobbigt för sanna, jag ville verkligen inte att det skulle bli såhär. men om man bara pratar så går det mesta att lösa skulle jag tro (: jag vil bara lämna det bakom mig och se framåt.

Dagen är väldigt oplanerad, fast jag tycker iof att jag aldrig har nått att göra : / får la ringa hanna och se om vi ska hitta på nått skoj :) Ta en fika, se på film eller nått annat skoj, jag känner för att komma ut, inte sitta hemma lixsom. Elin och jag har iaf bestämt oss för att se på bio på onsdag "varannan vecka" ska vi se. den verkar faktiskt skit kul. iih det kommer bli underbart gumman. Jag har inte så mycket mer att berätta för stunden, en uppdatering kommer nog senare.

Du frågade: älskade dom dig ikväll?
Jag svarade: dom älskar mig bara nu, den enda som verkligen älskar mig är du.


Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback